Sprzedawaj więcej twoich usług dzięki reklamie i marketingowi w internecie
Postaw na praktykę – małe kroki wielkie rezultaty
Tylko praktyka do zastosowania odrazu!
Poradnik jest krótki, ale bardzo treściwy. Bez zbędnych informacji, tylko praktyka, do zastosowania od razu. Dlaczego jest taki krótki? Otóż, czytając mnóstwo książek z rozwoju osobistego, z zarządzania czasem, finansów, marketingu i reklamie, które mają po 200-300 stron; z czasem sam się przekonałem że większość z nich przekazuje tylko kilka kluczowych informacji, które mogłyby się zmieścić na kilku stronach. W tej książce przekażę ci sprawdzone i bardzo skuteczne metody budowania zasięgów i pozyskiwania nowych klientów poprzez marketing internetowy i reklamę w internecie jak i poza nim.
Nawet jeżeli dopiero rozpoczynasz swój biznes i nie posiadasz dużych środków pieniężnych na reklamę, mimo to możesz zastosować większość opisanych działań i technik pozyskiwania klientów i budowania marki z tego poradnika.
Ile czasu dziennie powinieneś poświęcić?
Jak w przypadku każdego biznesu, rozwój wymaga poświęcenia czasu i pieniędzy. To są twoje zasoby, jeżeli poświęcisz dużo czasu i pieniędzy to i efekty będą szybsze. Jeżeli masz mało pieniędzy, wtedy efekty mocno będą zależne od twojego poświęconego czasu. I wice wersa, jeżeli masz dużo pieniędzy a mało czasu. Zyskasz na czasie, ale będzie to wymagać poświęcenia większej ilości pieniędzy. Na początku polecam poświęcić dużą ilość czasu i w miarę możliwości pieniędzy.
Nie przedłużajmy, i przejdźmy do rzeczy
W książce dowiesz się jak promować twoje produkty, lub usługi aby zwiększyć szanse na sukces, i nie popełnić błędów które popełnia wiele firm, szczególnie na początku. Opisuję kilka metod promocji z podziałem na te darmowe, oraz te płatne.
Skuteczne metody promocji – znajdź idealnego klienta
a) Darmowe Metody Pozyskiwania Klienta
- Social Media(Facebook. Instagram, TikTok)
- Wizytówka Google Moja Firma
- Marketing Szeptany
- Własny Blog i Strona Internetowa
- Kanał Na Youtube
Produkty i usługi warto promować tam gdzie jest ruch, oraz w miejscach tematycznych. Jeżeli działasz w branży fitness powinieneś na początku określić dla kogo ten produkt czy usługa będzie idealna, czy będzie to kobieta, a może mężczyzna, w jakim wieku, jaki może być cel i potrzeby tej osoby. Następnie zastanów się gdzie takie osoby szukają informacji w internecie, w co klikają. Zacząłbym od medii społecznościowych, na których czas spędza praktycznie każdy kto ma dostęp do internetu, następnie skupiłbym się na google które jest największą przeglądarką internetową, i ostatecznie zahaczyłbym również o youtube, który jest drugim po google najczęstszym miejscem wyszukiwania informacji w internecie.
Rafał –
Świetny poradnik. Dużo praktyki
Tomek –
Super, wiele przydatnych wskazówek do wdtożenia w biznesie. Branża budowlana